חלונות בלגיים מעוצבים

חלונות בלגיים מעוצבים בהתאמה אישית לכל בית

בחירת חלונות בלגיים מעוצבים היא הבחירה שתעשה לכם את המרחב הביתי למעוצב מבחוץ וגם מבפנים. חלונות בלגיים מטביעים את חותמם על 2 עברי קיר הבית בשל 2 מאפיינים ייחודיים: עיצוב גוף הזכוכית ועיצוב הפרזול: הפרופיל והידית. עיצובי הפריטים הללו אינם עומדים רק בזכות עצמם. השילוב של הזכוכית עם הפרזול הוא זה שיוצר, פעמים רבות, את העוצמה הנדרשת להטבעת מראה עיצובי מרהיב ביופיו ברחבי הבית והחצר.

בחירת קומבינציית חלון בלגי מושלמת: זגוגית ופרזול

על מנת להגיע לבחירה המושלמת עבורכם אנו ממליצים לערוך מספר בדיקות במרחב הביתי ולוודא שהתקן הפתיחה המיועד אכן יתאים לו. ראשית כל, עברו על הצבעים של רכיבי פתיחה קיימים כמו דלתות ומזנונים, בדגש על אלו בהם הגוף עשוי זכוכית. ככה תהיה לכם אינדיקציה איזו תשלובת עיצוב בלגית הכי מתאימה לקו הדקורטיבי של הבית. בדרך כלל, כשבוחרים פרופיל, הידית מגיע יחד עמה, ולכן אם יש לכם בבית התקן פתיחה מוכן, סביר מאד שתמצאו בקטלוג עיצוב דומה לו.

הפרטים המדויקים אליהם יש לשים לב בהשוואת החלון לרכיבי הפתיחה הקיימים בחדר

צבע – יש לשים לב כי צבע הפרופיל דומה לצבעי הפרופילים של התקני הפתיחה הקיימים כמו דלת או מזנון. רצוי שהוא ייראה כמה שיותר קרוב להתקני הפתיחה שכבר נמצאים במרחב.

טקסטורה – נתון שמתייחס לזגוגית: האם היא תישאר 100% שקופה וחלקה או שמא היא תהיה מחוספסת ובצבע כהה יותר מהגוון השקוף הניטרלי? את זאת תצטרכו לבחור בעצמכם תוך השוואה עם רכיבי פתיחה שקופים אחרים שכבר מקובעים בנקודותיהם.

יחס גדלים – הקפידו לבחור בהתקן פתיחה חלונאי אשר יש לו יחס גודל הגיוני עם החדר שלכם. אם זהו חדר קטן, מומלץ שלא לבחור בפרופיל עבה וגדול אלא דק וקטן, ולהיפך, על מנת לשמור על פרספקטיבה טובה ומשכנעת.

הכתובת שלכם לרכישת חלונות בלגיים

כמובן שאנו ממליצים רק על חנות המוכרת מוצרים אלו עבור בתים מן המוכן, ולא על חנות זגגים שעובדת עם זכוכית בלבד וחנות נפחים שעובדת עם מתכות בלבד. משימת השילוב של השניים צפויה להיות מעייפת, מעיקה ובעיקר קשה לביצוע. בחנות מוצרי בית תוכלו למצוא קומבינציות מוכנות שנבדקו בקפידה ונמצאו מתאימות לרוב סוגי הבתים.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

ויטרינה בעיצוב יחודי
וויטרינות איכותיות
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.