חלון פרופיל בלגי

כל מה שרציתם לדעת על חלון פרופיל בלגי

חלון פרופיל בלגי הנו חלון אשר בחלק הפנימי של פלטת הזכוכית שלו יש קווי פרופיל מקבילים לאורך ולרוחב. הם יוצרים עיצוב משבצות שתי וערב, אך ניתן לתחום את החלון להיות חד-משבצתי כלומר רק עם הפרופיל הראשי בצדדים. היתרונות של חלון בלגי על פני חלונות ללא פרופילים ומסגרות מתבטא בעיצוב חדשני וצעיר תוך שמירה על אותנטיות הבית כמקום דקורטיבי ייחודי. אם גם אתם מחפשים לשדרג את החלון לחלון בלגי, במאמר שלפניכם ריכזנו את כל המידע שכדאי שתדעו עליו.

בחירת הפרופיל של החלון

בחירה זו חשובה מכמה היבטים: ראשית כל, זה מה שיקבע אם החלון יהיה עמיד למזג אוויר סוער ורטוב או יספוג חלודה. שנית, זה יקבע את רמת העיצוב של החלון. ושלישית, פרופיל טוב של חלון מגיע בדרך כלל עם ידית תואמת, מה שדורש מכם לבחור את כל רכיבי החלון פרט לזכוכית עצמה ובכך לגבש את אופיו. ארנו ממליצים לקבל השראה מהחלונות, מהדלתות ומהמזנונים הקיימים בבית ולהמשיך את הקו הדקורטיבי שלהם. כמו כן אנו ממליצים לשים לב לגודל החדר ולא לבחור פרופיל עבה מדי לחדר קטן או פרופיל דק מדי לחדר גדול, וזאת על מנת לשמור על פרספקטיבה נכונה במרחב.

בחירת זגוגית הזכוכית

ההמלצה שלנו היא תמיד ללכת על זכוכית כפולה עם מקדם בטיחות למניעת התפזרות שברים בעת התנפצות. כמו כן, אנו ממליצים לבחור בעיצוב שאתם סבורים כי יעשה מהחדר שלכם למרחב דקורטיבי מרשים. לא תמיד החלון ה- 100% שקוף ו- 100% חלק יהיה זה שיתאים ייתכנו חלונות עם חספוס קל או עם שינוי בגוון משקוף לצבע בהיר כלשהו. חשוב להסתכל במרחב ולבחור את מה שהכי מתאים לעיצוב שלו.

בחירת ספק החלון הבלגי

אנו ממליצים לבחור רק בחנות שהייעוד שלה הוא מכירת מוצרי קבע לבית כמו חלונות, שערים ומעקות. בשונה מזגג פרטי, רק בחנות זו תוכלו למצוא מוצרים מגוונים בעיצובם מבלי שתצטרכו לחשוב לבד על הנראות של פני הרכיבים. קטלוג מסודר יציג את כל החלונות האפשריים להטמעה בבית ואתם תוכלו לבחור את הטוב יותר עבור ביתכם ובכך ליהנות מחלון פרופיל בלגי שיתאים בדיוק לכל סיטואציה.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

וויטרינה דגם 2019
ויטרינה מיוחדת
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.