רעיונות לעיצוב הבית בפרופיל בלגי

פרופיל בלגי מאפשר חידוד פר אקסלנס של עיצוב הבית ללא קשר לסוג העיצוב הקיים בפועל. הפרופיל הבלגי המתבסס על חלונות שקופים ופרופילי חלונות בשלל צורות וצבעים בהתאמה אישית מותאם לכל סוגי הבתים – מבתים כפריים או עתיקים ועד לבתים אורבניים ומודרניים. על מנת לבחור פרופיל בלגי טוב תעשו אם תנקטו בסדר הפעולות הבא.

התייעצו עם מעצב פנים המתמחה בפרופיל הבלגי

מעצב הפנים בדרך כלל יוקצה לעבודה מולכם מטעם חנות המשווקת פרופילים בלגיים. ההנהלה תשלח אותו לביקור בית אם זו הדרישה, אך ניתן גם לבוא לחנות הפרופילים הבלגיים מצוידים בתמונות החדרים המיועדים לכך לשם גיבוש המתווה. המעצב יציע שלל של טיפים לבחירת חלון בלגי ורעיונות על פי מיקום, אור וצל, צורות וגווני צבע שולטים בבית.

גבשו באמצעות ההדרכה שהוא נתן את הרעיון המרכזי של הפרופיל: כיצד הוא ייראה? אלו זכוכיות?

בדרך כלל תוכלו להבחין כי קיימים הרעיונות הבאים לגיבוש המתווה העיצובי:
פרופיל עגול מעץ או דמוי עץ– פרופיל כפרי. הצורה העגולה בצבע החום מביאה את הכפר ללב העיר: החלון נראה כלוא בין קורות עץ או דמויות עץ בצורה גלילית.

פרופיל מלבני מתכתי בצבעים כמו כחול או אפור– בדרך כלל אלו פרופילים מאלומיניום. הצבע והצורה משרים הרגשה של עיצוב אורבני וניתן להזמין פרופילים המשלבים את 2 הסגנונות: בפנים הבית, למשל, הפרופיל ייראה כמו בדוגמה הקודמת: עגול מעץ ומחוץ לבית הפרופיל ייראה בצורה זו: מלבנית ועשויה אלומיניום.

פרופיל כסוף– מתאים בעיקר לבית מודרני על טהרת הלבן-שלג שהוא למעשה לבן כמו במשרדים, בגוון מעושן ולא כהה. הצבע הכסוף יוצר אלמנט בהיר נוסף ה- “מתחרה” בלבן שלג והופך את הבית לבית מודרני בסגנון אורבני עכשווי (“הייטק” כמו שנהוג לכנותו). פרופיל כזה יהיה עשוי בדרך כלל מנירוסטה.

זכוכית מחוסמת– אידאלית כשיש ילדים בבית. הזכוכית עשויה משכבה עבה מאד, מחוסמת שלא מאפשרת שבירה גם אם משהו הוטח בזגוגית.

זכוכית רשת– זכוכית אשר מגנה עליכם במקרה של שבר, שכן השברים לא יתפזרו אלא יישארו עומדים על רשת הברזל שנמצאת בין 2 פלטות הזכוכית.

זכוכית מבודדת– זכוכית מ- 2 פלטות עם ואקום בין האחת לשנייה. הוואקום הוא שיוצר את הבידוד האקוסטי. ניתן לגור ליד בית בשיפוצים, מוזיקאים פעילים וכד’ ולא לשמוע את הרעש והצלילים שהם מפיקים.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

פרגולות בעיצוב ייחודי
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.