חלונות בלגיים

טיפים לתכנון חלונות בלגיים בבית

חלונות בלגיים הם מוצרים אסתטיים ודקורטיביים המציגים תמונת נוף רחבה מחלונות סטנדרטיים בדרך כלל. אנו ממליצים לבחור אותם בהתאם לסט של מדידות והתאמות אותו אנו נלמד כיצד לבצע כאן. קוראי מאמר זה יידעו בדיוק מה עליהם לעשות כשהם מבקשים לעצב את ביתם, ובחירת החלון תהיה עבורם קלה ופשוטה ביותר.

טיפ מס’ 1: השוו את מבנה החלון למבנים של התקני פתיחה שקופים ברחבי החדר

מזנון הזכוכית ודלת המטבח, גוף הפתיחה של האצטבה ודלת הכניסה הביתית יכולים בהחלט לשמש לכם השראה. בחירת גוון כלשהו לחלון, או השארתו שקוף, קביעת הטקסטורה שלו, וקביעת הצבע והצורה של המסגרת הבלגית (כלומר של הפרופיל) תלויות כולן בהתקני פתיחה קיימים שישנם בסביבה. ייתכנו מצבים בהם החדר מחולק, למשל בצד ימין שלו הפרופילים בצבע מסוים ובצד שמאל שלו בצבע אחר, ואם החלון נמצא בין 2 העברים הללו, ייתכן כי יהיה כדאי לכם לבחור פרופיל בצבע ניטרלי כלשהו שישתלב עם שניה.

טיפ מס’ 2: השוו את גודל הפרופיל לגודל החדר

ממד הגודל החשוב ביותר בפרופיל הוא העובי שלו. החלונות הבלגיים המקוריים, שהתהוו באירופה במאה ה- 19, הוי עשויים ברזל יצוק, כשכל צלע הייתה מאד עבה. כיום, בעידן המודרני, ניתן לעצב את הנדבך הזה באופן דינאמי בהתאמה למה שאתם צריכים בחדר. ההמלצה שלנו היא לבחור פרופיל דק לחדר קטן ופרופיל עבה לחדר גדול.

טיפ מס’ 3: בחרו בפרזול אשר יתאים לעיצוב החדר

בחירת הפרזול זהה במתכונתה לבחירת הפרופילים: בחדר קטן מוטב לבחור בידית דקה ובחדר גדול בידית עבה. כמו כן יש חשיבות לצבע של הפרופיל, שכן בדרך כלל צבע הידית זהה לו. על פי רוב, כשבוחרים פרופיל הוא כבר מגיע עם ידית מובנה המתאימה לו מההיבט הדקורטיבי ללא קשר למראה החדר.

טיפ מס’ 4: בחרו בחנות המספקת מוצרי קבע לבית כספקית המוצר שלכם

כידוע, חלון בלגי אפשר לבנות גם אצל זגג פרטי אבל התוצאה אינה אותה תוצאה כמו בחנות מעצבים המציגה לכם את הדגמים המוכנים השווים ביותר. כשאתם ניגשים לחנות מוצרי קבע לבית כמו דלתות, שערים וחלונות בלגיים אתם מגדילים את הסיכוי למצוא את מה שהכי מתאים לעיצוב ביתכם.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

חלונות מפרופיל בלגי
חלונות בלגיים מעוצבים
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.