עיצוב חלונות בפרופיל בלגי

כאשר אתם מבקשים לעצב חלונות בפרופיל בלגי, חשוב לפנות לחברה שיש לה יתרון כפול: היא גם ידועה כמעצבת מקצועית וגם לעובדיה – זוג ידי זהב שיאפשר התקנה מעולה ופינישים יפים במיוחד מסביב לכל חלון. למזלכם, כאן תוכלו למצוא חברה אשר התברכה במעצבים מקצועיים ומלומדים מאד, שבוחנים כל בית וכל משרד בהתאם לנתונים הדקורטיביים שלו ומציעים את המוצרים האטרקטיביים ביותר למבנה. בנוסף, לחברה עובדים מסורים ומיומנים המבוקשים גם בחברות המתחרות לנו, וחלקם אף עבדו שנים ארוכות אצל מתחרים אלו.

בחירת תבנית העיצוב

בבחירת תבנית העיצוב, תמליץ חברת מעצבי הפרופיל הבלגי על שלדה לפרופיל ועיצוב עבור הזכוכית. כך, בדרך זו תוכלו להסתמך על תבנית עיצוב הייחודית לבית שלכם. אנו נגיע אליכם הביתה או למשרד ונגבש מספר תבניות שעשויות להתאים, כולל נגישות להדמיות מחשב המדמות את הפרופיל החדש מותקן במבנה שלכם. הכיצד? על ידי אפיון המבנה שלכם ושליחת תמונה של מבנה המעוצב בסגנונכם, עם הפרופיל המבוקש. בקטלוג, יש לנו תמונות המחשה עם כל סוגי עיצובי המבנים הפנימיים.

שינוי העיצוב לטובת הלקוח

לא התרצה הלקוח מהדמיית המחשב שהוא קיבל? ניתן יהיה לשנות את התבנית באמצעות צביעה, רידוד, שינוי פלטת הזכוכית, ועוד. אנו נקבל בקשות מהלקוח, נבחן אותן ונבדוק אם ניתן לבצען. במידה ולא ניתן לבצען, נציע חלופות, כמו למשל דגם שונה לחלוטין של פרופיל בלגי שלא הוצע לכם קודם לכן.

הזמנת עבודה

ניתן לפנות אלינו להזמנת עבודת מעצבים בלגית. בהמשך, נשלח אליכם מומחה מטעמנו שיבחן את המבנה ויציע הצעות שונות לאפיונו העיצובי. מובטחת עבודה חסרת פשרות, אשר ניתן בקלות להתרשם מהשינוי העיצובי בבית או במשרד כתוצאה ממנה. יש לכם למה לחכות!

תמחור העבודות

התמחור נקבע בהתאם לחומר הייצור של הפרופיל הבלגי, לסוג הזגוגית ולרמת הביקוש של כל דגם ודגם. אם מדגם אחד התרצו יותר לקוחות מאשר אסופה אחרת של דגמי פרופילים בלגיים, הראשון צפוי לעליית מחירים. יחד עם זאת, אנו מפנקים את לקוחותינו במחירים מיוחים גם כאשר אנו נאלצים לייקר מוצרים. בעשותנו כן, אנו משתדלים להשיק למחירי העלות על מנת שהלקוח ישלם כמה שפחות, ועדיין ייהנה ממוצר איכותי.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

חלון בלגי מעוצב
ויטרינות בעיצוב ייחודי
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.