עיצוב חלון בלגי במטבח

עיצוב חלון בלגי שקוף! עיצוב חלון בלגי צבעוני! עיצוב וויטראז’ים! עיצוב זכוכית ליבה כפולה! עיצוב פרופיל בלגי מגוון ומשובח, מבוסס על צבעים, גוונים וצורות מרובות ומקוריות!
את כל אלו תוכלו למצוא אצלנו במחירים מיוחדים. אנו מספקים עיצוב חלון בלגי במטבח לכל דורש, ומאפשרים לו ליהנות מחלון שלא רואים בכל יום, לא מבחינה עיצובית ולא מבחינה פונקציונלית.

החלון הבלגי המעוצב שלנו

אצלנו תוכלו למצוא חלונות שיתאימו לעיצובו של כל חדר מטבח, ויגרמו למטבח שלכם להיות תוסס ופורח עד מאד באופן בו הוא נראה. החלון הבלגי המעוצב והייחודי שלנו מספק חווית משתמש לכל בעל ובעלת בית, ומאפשר להם ליהנות מנוף קסום החוצה, וגם ממראה תוסס כאשר מביטים על החלון המעוצב. החלונות שלנו מעוצבים באופן שונה הן בזגוגיות והן בפרופיל. יועץ מטעמנו יוכל ללוות את בחירתכם ולהתאים את החלון הבלגי המתאים ביותר לביתכם מבחינה דקורטיבית.

החלון הבלגי הפונקציונלי שלנו

ניתן לבחור בחלון בלגי חד כיווני או דו כיווני. בחלון החדר כיווני אין לעוברי האורח מבחוץ אפשרות להציץ על בתיכם, ובחלון הדו כיווני יש אפשרות כזו, בה בדרך כלל משתמשים כאשר המטבח ממוקם מול החצר שלכם, ואז כנראה תרצו שיהיה לכם קשר לנעשה בה דרך המטבח. כך או כך, ניתן לעטר את הזגוגיות שלנו בהתזת חול, או להטביע וויטראז’ים צבעוניים על הזגוגית לשיפור המראה.

חומרי הייצור שלנו

אנו עובדים רק עם עץ, אלומיניום, ברזל וזכוכית משובחים שנבדקו ונבחנו בקפידה. אנו עומדים בכל התקנים המערביים לאספקת חלונות בלגיים העשויים מחומרים אלו.

דרך קלה לעצב חלון בלגי במטבח

על מנת לדעת איזה חלון מטבח הכי מתאים לבית שלכם, תצטרכו לנקוט במספר פעולות בסיס: ראשית כל, פנו אלינו לבדיקת החלל של הבית שלכם. שנית, אנו נספק לכם קטלוג מוצרים מגוון ונמליץ על פריטים חמים ואידיאליים מתוכו. שלישית, נתאים את החלון אשר נבחר לגודל המטבח, כך שהשילוב בין ממד החלון לממד המטבח יהיה אידיאלי הן מבחינת עיצוב והן מבחינת כניסת אור השמש הביתה.

פנו אלינו למידע נוסף על עיצוב חלון בלגי במטבח – עבור כל סוגי הבתים, בכל סוגי העיצובים!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

ויטרינה בעיצוב ייחודי
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.