פרופיל בלגי ברזל מעוצב

מבנה הפרופיל הבלגי הנו ייחודי ועבר לא מעט תהפוכות. במעמד המצאת הפרופיל הזה אי שם בשנים המוקדמות של המאה ה- 20, היה זה פרופיל עם מסגרת מאד עבה, גרוטסקית וגדולה, שהצורה המרובעת הודגשה היטב, והקטינה מאד את ההשפעה של עיצוב הזגוגית על החלון. זה היה כמו לקנות מתכות עם מעט זכוכית עליהן. כיום זה כמובן לא המצב, והחלון עבר שינוי בכל שגודל הפרופיל והעובי שלו אוזנו והממד של הזגוגית העלה את קרנו. לכן, כאשר בוחרים עיצוב חלונות בפרופיל בלגי יש לבחור גם זגוגית כמו שצריך, וכך שתתאים לעיצוב הבית שלכם.

בחירת הזגוגית

לבחירת הזגוגית שני פרמטרים: צבע וצורה. בעבר עסקנו בצורה בלבד, אולם כיום עם המצאת הזכוכיות המודפסות והמושחרות יש הרבה מקום לדיון גם על גוון הזגוגית. גוון כהה נועד להוסיף ממד עיצובי נוסף, ויש לו גם ייעוד פונקציונלי: הוא שומר על פרטיות הבית שלכם ומטשטש ניסיונות לתצפת עליו מבחוץ. זגוגית שקופה מייצרת הרגשה של בית דינאמי וצעיר, ולא תאמינו: ניתן גם להגן על הבית מבחינה אופטית כאשר זגוגית זו מונחת על חלונכם, על ידי בחירה בזגוגית חד צדדית שלא מאפשרת צפייה על הבית מן העבר החיצוני שלו.

בחירת הפרופיל

כאשר בוחרים פרופיל בלגי מברזל – יש לבחון פרופיל מרובע מול הפרופיל העגול, ופרופיל כהה מול פרופיל בצבע בהיר. הפרופיל המרובע יהיה מעולה לכל בעת שסגנון עיצובו הוא הסגנון המודרני, ואם הסגנון צריך להיות ממש מלוטש מבחינה זו, רצוי אף לבחור בפרופיל מדורג, כזה שיש לו 2 קדקודים בכל ציר. לעומת זאת, כאשר מתעסקים עם בית כפרי, הפרופיל העגול יהיה עדיף, וייתן הרגשה של בית כפרי בגובה נמוך (גם אם הוא גבוה מבחינה פיסית). באשר לצבע הפרופיל, רצוי שהוא יהיה כהה כאשר החדרים בבית קטנים, ובהיר כאשר הם גדולים. מדוע? משום שבבית עם חדרים קטנים יש אובר-השקעה בתאורה, והצבע הכהה מאזן זאת ומונע סנוור. בבית גדול יש נטייה הפוכה, ונדרש פרופיל עם צבע בהיר שייתן תחושה של חדר גדול ומרווח, כפי שהוא באמת.

למידע נוסף על פרופיל בלגי ברזל מעוצב פנו אלינו ונשמח לסייע!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

וויטרינה איכותית
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.