פרופיל אלומניום בלגי

פרופיל אלומיניום בלגי מספק את כל היתרונות העיצוביים, הדקורטיביים ואפילו חוסך לכם במחיר. מהו פרופיל בלגי סטנדרטי ומדוע עדיף לרכוש פרופיל אלומיניום בלגי? מה היתרון היחסי של הפרופיל הסטנדרטי ומדוע גם הוא ניתן לגישור כאשר מדובר על פרופיל אלומיניום בלגי?

פרופיל בלגי סטנדרטי לחלונות הבית

הפרופיל הבלגי הסטנדרטי הוא פרופיל חלון עבה העשוי מברזל. בחלקו התחתון מוטבעות רצועות סיליקון לבידוד רעשים מבחוץ. החלון נחשב לעמיד מאד אך יש לו מספר נקודות תורפה שחשוב לדעת ולהבין אותן: החלון כבד מאד, והתקנתו מצריכה זמן ומשאבים. בנוסף, לא מדובר בברזל מגולוון אלא בברזל החשוף לחלודה וזה מצריך תחזוקה שוטפת של החלון אחת לכמה שבועות/חודשים כדי למנוע זאת. בנוסף, ידוע הפרופיל כפרופיל יקר בעיקר בשל עמידותו והתנאים האקוסטיים שהוא יוצר.

מה הפתרון? פרופיל אלומיניום בלגי

פרופיל אלומיניום בלגי הוא פרופיל שתי וערב המחלק את הזכוכית לריבועים ועל כן יוצר מראה של פרופיל בלגי. בפועל האלומיניום הוא חומר זול יותר, קל יותר לעיבוד, קל משקל, התקנתו מהירה, ועל כן – מחירו צונח פלאים. אם נוסיף את העובדה שהאלומיניום אינו חשוף לחלודה אז אינכם חייבים בתחזוקה שוטפת ועל כן זהו חלון שהוא 100% חיסכון, 100% דמוי פרופיל בלגי, ועל כן הוא משתלם ביותר וזכה לתשומת לב רחבה מטעם דיירים רבים בעת ששקלו את רכישת הפרופיל בעל העיצוב הנמרץ והדינאמי.

מהיכן מומלץ לרכוש פרופיל אלומיניום בלגי?

פרופיל אלומיניום בלגי רוכשים רק אצל משווקים מומחים אשר ידעו להתאים את דגם הפרופיל המבוקש לחדר שלכם ויסייעו לכם להגיע לתוצאה יפה גם מבחינה עיצובית. פרופיל אלומיניום בלגי מכיל, למעשה, את כל הנדרש לכם על מנת להשיג איזה עיצוב שתחפצו בבית, שכן יש דגמים הצבועים בצבעי העץ הטבעי, דגמים המשלבים גם עץ אמתי לצד האלומיניום הגולמי, או דגמים אשר צורתם וגונם הם הצורות והגוונים של ברירת המחדל של חומר גלם זה. בחנות, תראו שגם בתוך קטגוריית הפרופילים הצבועים, ובתוך קטגוריית המוצרים שנשארו בצבעם הטבעי ישנם דגמים רבים ומגוונים אשר בחירתם תהווה לא פחות מאתגר. על כן, חנות איכותית אשר נציגיה מפגינים בקיאות בפרופילים הללו תהיה לכם לעזר רב.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

חלון בלגי איכותי
איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.