עיצוב גינה בפרופיל בלגי אלומיניום

עיצוב גינה המבוסס על פרופיל בלגי מאלומיניום – יש בו כדי להגביר את הדינאמיות בבית: את האווירה אשר מצד אחד מעצימה את האורבניות והרשמיות אך מצד שני – את החדשנות ואת תחושת העיצוב הרעננה. עיצוב גינה בפרופיל העשוי מאלומיניום בנוסח בלגי הוא תולדה של השנים האחרונות, ובשל כך הוא נראה כמוצר חדש ולא כמי שמסמל איזשהו ערך עתיק מן המאות הקודמות כפי שנדמה לנו. במאה העשרים – אכן היו באזור מערב אירופה חלונות – אשר זכו על ידי המעצב הישראלי לשם “חלונות בלגיים”. אלו היו חלונות בהם הזגוגיות נראו צנועות, במרקם חלבי, בעוד הפרופילים שמסביב היו ה- ISSUE העיקרי: הם היו עבים מאד, בצבעים בוהקים ועשויים מברזל. רצועות הפרופיל הדקות כפי שמתווה כיום תעשיית האלומיניום, תוך הבלטת עיצוב הזגוגית מהווה את היפוך היוצרות ביחס לחלון הבלגי המודרני, ועל כן מביאה את הקדמה בפורמט עיצוב על בסיס העבר של החלון הבלגי: זכוכיות ומסביבן פרופיל מתכתי המסודר שתי וערב – שורות ועמודות

בחירת פרופיל האלומיניום – צבע

בשונה ממה שמקובל לחשוב, אין כל חובה לבחור באלומיניום הגולמי, זה אשר צבוע אפור. ניתן למצוא פרופיל אלומיניום דמוי פלסטיק בצבע לבן, או פרופיל דמוי עץ בצבעים כמו חום או אדום כהה, וכמובן – לבחור בגוונים מטאליים שונים, ואפילו בצבעי שחור פחם. את בחירת הצבע מומלץ לעשות בהתאם למראה הגינה, ולבחור בפרופיל אשר נראה כהמשך של משטח הריצוף, הצמחייה בגינה, וכל סממן אחר הבולט שם באופן ניכר ומטביע את חותמו על הגינה.

בחירת פרופיל האלומיניום – צורה

ניתן לבחור בפרופיל אלומיניום מלבני או עגול/אליפטי. הבחירה צריכה להיעשות בדומה לבחירת הצבע: על סמך הסקה מהנוף הבוקע מן הגינה. גינה שהפנסים שלה עגולים, הערוגות והעדניות שלה בפורמט עיצוב עגול, וכן רכיבי הפרזול של הדלת ממנה נכנסים אליה – בצורה זו, אזי יתאים פרופיל חלון בלגי עגול, ולהיפך. אם התרשמתם שהגינה מכילה צורות קודקודיות בהיקפים גדולים, לא יהיה מתאים יותר מהחלון הבלגי המבוסס על פרופיל 4 זוויתי מרובע.

בחירת הזגוגית

את הזגוגית יש לבחור בהתאם למאפייני בטיחות ועיצוב:

בטיחות– זכוכית מחוסמת, זכוכית ואקום, זכוכית עם רשת ביטחון מרכזית למניעת פיזור שברים. לא מומלץ: לקנות זגוגית חד ממדית החשופה לשבירה קלה.

עיצוב– מומלץ לבחור בזגוגית אשר צבע ההשתקפות שלה מצביע על הצבע הקיים בגינה, על פי אלמנטים של אופטיקה הנדרשים לכם: זגוגית מראה, זגוגית חלון, זגוגית חלון חלקי: רק מהבית ניתן לצפות לחצר או להיפך, ועוד. מומלץ להוסיף פרמטרי עיצוב לשינו המרקם כמו זכוכית מחוספסת או זכוכית בהתזת חול. בהצלחה!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין - חלונות בלגיים מעוצבים

איירון דיזיין הוקמה על ידי אלכס ואנדרי – אמני ברזל אשר עוסקים בתחום כבר למעלה מ 15 שנה. אנשי הצוות המקצועי של איירון דיזיין הם אומנים בתחומם, בעלי חוש אסתטי מפותח ובקיאים בתחום הברזל עד היסוד. דבר הנותן לנו אפרות להוציע מוצרים איכותיים מאד לשוק. מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם מהמוצרים שלנו.